Psihološke radionice – ciklus od 6 radionica

“ŽIVOTNE VJEŠTINE”
Ana Paić-Karega, mag.psych.

VODITELJ

CIJENA

Cijena ovisi o odabranom.

  • dolazak na jednu radionicu
  • dolazak na više radionica
  • dolazak na ciklus od 6 radionica

TERMINI

Djeca 7-10 godina

 

1. ciklus od 6  radionica "ŽIVOTNE VJEŠTINE"

  • od 5.4.2025. do 7.6.2025.
  • subotom od 11:00 do 12:00 h

 

2. ciklus od 6  radionica "ŽIVOTNE VJEŠTINE"

  • od 29.4.2025. do 3.6.2025.
  • utorkom od 17:30 do 18:30 h

 

Djeca 11-14 godina

 

1. ciklus od 6 radionica "ŽIVOTNE VJEŠTINE"

  • od 8.3.2025. do 10.5.2025.
  • subotom od 12:15 do 13:45 h

 

2. ciklus od 6 radionica "ŽIVOTNE VJEŠTINE"

  • od 29.4.2025. do 3.6.2025.
  • utorkom od 18:45 do 20:15 h

 

radionice se ne održavaju u vrijeme blagdana i školskih praznika

Pomognite svojoj djeci da odrastu u samopouzdane, zrele osobe svjesne svojih emocija, identiteta, komunikacije i suočavanja sa svakodnevnim stresorima. Ovaj program je osmišljen kako bi adolescentima pružio važne alate i vještine za uspješno snalaženje u svakodnevnim izazovima i njihovom osobnom razvoju.

Prijavite svoje dijete i pomognite mu da odraste u emocionalno zrelu i samopouzdanu osobu!

Česta pitanja

Naše psihološke radionice za djecu su namijenjene mladima u dobi od 7 do 14 godina, organizirane u manjim grupama do 8 polaznika.

Ovakav pristup omogućuje svakom djetetu da dobije individualnu pažnju i podršku, potiče interakciju među polaznicima i stvara sigurno okruženje za osobni razvoj. Radionice su osmišljene kako bi pomogle djeci da razviju vještine potrebne za suočavanje s izazovima odrastanja.

Svaka psihološka radionica za djecu od 7 do 10 godina traje 60 minuta, dok za djecu od 11 do 14 godina traje 90 minuta. Različito trajanje radionica prilagođeno je dobnim skupinama, uzimajući u obzir njihovu sposobnost koncentracije i potrebe za interakcijom.

Tematski fokus ovih radionica obuhvaća ključna područja emocionalnog i socijalnog razvoja djece:

  • Emocionalna inteligencija: Razvijanje svijesti o vlastitim emocijama i emocijama drugih, te učenje kako ih učinkovito upravljati.
  • Suočavanje sa stresom: Učenje tehnika za prepoznavanje i smanjenje stresa, kao i izgradnja otpornosti na izazove.
  • Razumijevanje vlastitog identiteta i samopoštovanja: Rad na izgradnji pozitivne slike o sebi, prepoznavanje vlastitih snaga i vrlina, te prihvaćanje sebe.
  • Tehnike efikasne komunikacije: Učenje kako jasno izraziti svoje misli i osjećaje, aktivno slušati druge i konstruktivno komunicirati.
  • Rješavanje sukoba: Razvijanje vještina za mirno i konstruktivno rješavanje nesuglasica i sukoba s drugima.

Sudjelovanjem na radionicama polaznici će osvijestiti svoje emocije te će učiti o načinima kako se funkcionalno nositi njima i kako ih na adekvatan način izraziti.

Također, bit će im pruženi načini kako poboljšati sliku o sebi, a sami će detaljnije proučavati svoj identitet.

Na kraju, učit će o komunikaciji, i onoj verbalnoj i onoj neverbalnoj, te će uvidjeti važnost pravilnog komuniciranja kako bi razriješili sukobe i nedoumice na koje nailaze ili će naići s drugim ljudima.

Svjesni smo da obiteljski rasporedi mogu biti raznoliki, stoga nudimo fleksibilnost priključivanja na pojedinačne psihološke radionice. Djeca se mogu priključiti na bilo koju psihološku radionicu u ciklusu, ovisno o njihovim interesima i potrebama. Iako pohađanje cijelog ciklusa osigurava cjelovit pristup razvoju vještina, svaka pojedinačna radionica pruža vrijedne alate i znanja.

Radionice su dobno odijeljene zbog višeg nivoa razumijevanja kod starije djece, a time i dubljeg obrađivanja tema. Shodno tome, potrebno je prosječno intelektualno funkcioniranje za dob. Što se tiče drugih teškoća, radionice se ne preporučuju polaznicima s dubljim emocionalnim problemima i psihijatrijskim dijagnozama.

Ove radionice nisu terapeutskog karaktera niti zamjena za razgovor s psiholozima koje preporučuju liječnici.

Radionice su namijenjene za učenje novih vještina i upoznavanje samog sebe.

Plan i program

Emocije i motivacija
29.4.2025. (7-10 god.), 29.4.2025. (11-14 god.)
  • Što su emocije?
  • Primarne i sekundarne emocije.
  • Što će nam emocije?
  • Motivacija.
  • Postavljanje ciljeva.
Suočavanje sa stresom
6.5.2025.(7-10 god.), 6.5.2025.(11-14 god.)
  • Mali i veliki životni stresovi.
  • Što nam pomaže i odmaže kada smo pod stresom?
  • Jesmo li otporni na stres?
  • Tehnike opuštanja i mindfulness.
Slika o sebi i samopoštovanje
10.5.2025.(7-10 god.), 13.5.2025.(7-10 god.), 13.5.2025.(11-14 god.)
  • Razvoj slike o sebi.
  • Što utječe na sliku o sebi?
  • Visoko i nisko samopoštovanje.
  • Kako povećati samopoštovanje?
  • Društvene mreže i ostali mediji.
Identitet
17.5.2025.(7-10 god.), 20.5.2025.(7-10 god.), 20.5.2025.(11-14 god.),
  • Tko sam ja?
  • Razvoj zdrave i zadovoljne osobe.
Komunikacija
24.5.2025.(7-10 god.) 27.5.2025.(7-10 god.), 27.5.2025.(11-14 god.)
  • JA-poruke.
  • Neverbalna komunikacija.
  • Prepreke u komunikaciji.
  • Kakvu sliku šaljem svijetu o sebi na temelju vlastite komunikacije.
Sukobi
10.5.2025.(11-14 god.), 3.6.2025.(7-10 god.), 3.6.2025.(11-14 god.), 7.6.2025.(7-10 god.)
  • Komunikacija u sukobima.
  • Kako se dobro posvađati?
  • Što je zapravo bitno u sukobima?

Pošaljite upit za prijavu

Ispunite formu, a mi ćemo Vas ubrzo kontaktirati.